ul. Staszowska 7, 28-200 Staszów
tel. (15) 8667181

zpokoniemloty@wp.pl

Język angielski

Lekcja kl I (23 czerwca)Narysuj w zeszycie gdzie chciałbyś/chciałabyś pojechać na wakacje.


Lekcja kl. I (22 czerwca) Przepisz do zeszytu i przetłumacz na j. angielski słówka: duży-, mały-, papuga-,mysz-, pająk-, brązowy- biały- głodny-, spragniony-, kurczak-, ser-, sok-,gruszki-,marchewki- gitara-, skakać- tańczyć-, śpiewać-,skakać na skakance-, usta-,włosy-, oczy- , nos-


(Lekcja kl. I (15 czerwca)Powtórzenie wiadomości z rozdziału 6. Wykonaj ćwiczenia My progress ze str. 50 i 51 w zeszycie ćwiczeń. Odrobioną pracę domową(zdjęcie) proszę przesłać na maila marzgo@poczta.onet.pl lub nr Tel.662048352 do środy 17 czerwca.


Lekcja kl. I(09 czerwca) Powtórz słówka związane z nazwami części twarzy. Wykonaj ćw 3 str 48 i ćw 4 i 5 str 49 w zeszycie ćwiczeń. Odrobioną pracę domową( zdjęcie ćwiczeniówki) proszę przesłać na maila marzgo@poczta.onet.pl lub nr Tel 662048352 do środy 10 czerwca.


Lekcja kl. I (08 czerwca)Przeczytaj historyjkę obrazkową na str 68 w podręczniku. W czytance pojawiają się nazwy części twarzy. Narysuj w zeszycie twarz i podpisz po angielsku wszystkie jej części hair-włosy,eyes- oczy, nose-nos, ears-uszy,mouth- usta


Lekcja kl. I(02 czerwca) Zapoznaj się ze słówkami na str 67 w podręczniku. Przepisz do zeszytu podane słówka: skip-skakać na skakance, sing- śpiewać, dance-tańczyć, jump- skakać. Napisz w zeszycie (3 zdania), które z tych czynności potrafisz wykonać używając czasownika can np. I can sing. Potrafię śpiewać. I can… Wykonaj ćw 2 str 47 w zeszycie ćwiczeń. Odrobioną pracę domową (zdjęcie zeszytu i ćwiczeniówki) proszę przesłać na maila marzgo@poczta.onet.pl lub na nr Tel.662048352


Lekcja kl. I (01 czerwca)Przeczytaj historyjkę obrazkową na str 65 w podręczniku.W czytance pojawia się czasownik can którego używamy opisując nasze umiejętności np. I can play the gitar. Potrafię grać na gitarze. Znajdź w zeszycie ćwiczeń historyjkę wytnij ją i wklej do zeszytu. Opowiedz co dzieje się na poszczególnych ilustracjach. Napisz w zeszycie na jakich instrumentach potrafią grać Lilly i Liam. Lilly can play………….. Liam can play…………


Lekcja kl. I(26 maja)Zaczynamy rozdział 6 My music. Zapoznaj się z nazwami instrumentów muzycznych na 65 w podręczniku. Wykonaj ćw 1 str 64 Napisz w zeszycie nazwy instrumentów, które widzisz na ilustracji. Wykonaj ćw 1 str 46 w zeszycie ćwiczeń znajdź i zakreśl słowo zgodnie z ilustracją.


Lekcja kl. I (25 maja) Powtarzamy materiał z rozdziału 5. Proszę zrobić ćwiczenie z zeszytu ćwiczeń My Progress 5 str 42.Podpisz ilustracje pierwsza litera wyrazu jest podana. Odrobioną pracę domową( podpisane zdjęcie ćwiczeniówki) należy przesłać na adres marzgo@poczta.onet.pl lub jako MMS na nr Tel. 662048352.


Lekcja kl. I(19 maja)Przepisz do zeszytu listę zakupów z ćw 13 str 59 w podręczniku (shopping list) zaznacz znakiem tick (v )produkt który jest w koszyku lub cross(X) jeśli go nie ma. Wybierz 3 produkty które lubisz. Napisz w zeszycie po angielsku zdania np. I like apples. Lubię jabłka. I like… Narysuj do każdego zdania obrazek. Podpisane zdjęcie wykonanej pracy w zeszycie należy przesłać na adres marzgo@poczta.onet.pl do czwartku 21 maja.


Lekcja kl. I (18 maja) Przypomnij sobie wszystkie słówka związane z jedzeniem. Wykonaj ćw 3 i 4 str 40 w zeszycie ćwiczeń. W ćwiczeniu 3 uzupełnij tekst wpisując słówko opisujące obrazek.Możesz skorzystać z ilustrowanego słownika umieszczonego w podręczniku. W ćw 4 trzeba znaleźć naklejki z tyłu w podręczniku i wkleić według klucza podanego w ćwiczeniu.


Lekcja kl. I(12 maja)Przepisz do zeszytu nazwy 2 przymiotników hungry- głodny thirsty-spragniony i narysuj do nich obrazki. Naucz się przymiotników.Przeczytaj historyjkę ze strony 58 w podręczniku. Wymień( po angielsku) produkty spożywcze , które widzisz na obrazkach. Narysuj w zeszycie 4 dowolne produkty i podpisz je po angielsku.


Lekcja kl. I (11 maja) Przeczytaj historyjkę obrazkową ze str 57 w podręczniku.Napisz w zeszycie jakie produkty dzieci miały w koszykach.Wykonaj ćwiczenie 2 str 39 w zeszycie ćwiczeń. Połącz kropki pokoloruj owoce i warzywa wg klucza.


Lekcja kl. I(5 maja) Wykonaj ćw 5 str 56 z podręcznika. Przerysuj do zeszytu koszyki, podpisz je i narysuj w nich odpowiednie owoce i warzywa. Naucz się słówek. Wykonaj ćw 1 str 38 (Module 5 The Food) z zeszytu ćwiczeń- zaznacz produkty, które widzisz na ilustracji znakiem v. Zeszyty przedmiotowe i zeszyty ćwiczeń sprawdzę po powrocie do szkoły.


Lekcja kl. I (4 maja) Powtórz słówka związane z jedzeniem( Module 5 The Food) str 54-55 podręcznik. Wykonaj ćw 1 str 54 napisz w zeszycie nazwy produktów umieszczonych na obrazkach. Przeczytaj historyjkę obrazkową.Wytnij historyjkę z zeszytu ćwiczeń,ułóż w odpowiedniej kolejności i wklej do zeszytu. Nagrania do podręcznika znajdują się na stronie www.egis.com.pl w strefie ucznia należy znaleźć podręcznik New Smiles 1 Nagrania audio.


Klasa I

Proszę zalogować się na stronie gov.pl/zdalnelekcje następnie wybrać klasę I w planie lekcji na 23 marca wybrać przedmiot język angielski ćwiczę angielskie słówka rozwiązuj angielskie łamigłówki. Po zarejestrowaniu lub zalogowaniu się uczniowie mają dostęp do ćwiczeń on-line. ćwiczenia należy wykonywać 2 razy w tygodniu.

Pozdrawiam.

14-02-2023, Marzena Sobiegraj
Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę cookies.