Klasa 2
22-24 czerwca
Temat: Welcome holiday.
Zadania do wykonania:
1) W zeszycie zapisujemy słówka związane z wakacjami:
Tent-namiot
Soap bubbles-bańki mydlane
Mini golf
Sand Castle-zamek z piasku
Ice cream-lady
Cap-kaszkiet
Sunglasses-okulary przeciwsłoneczne
Swimming pool-basen
Swim-pływać
Dance-tańczyć
Do przesłuchania link z nagraniem
To jest już nasza ostatnia lekcja w tym roku . Wszystkim dzieciom życzę udanych i bezpiecznych wakacji.
01-06 2020 klasa 2
Dzieci zapisują w zeszycie temat: My Family
Wysłuchują kilkakrotnie piosenkę ze szczególnym zwróceniem uwagi na nazwy czynności. Przepisują słówka z tłumaczeniem do zeszytu:
I’m washing-myję
I’m eating-jem
I’m dancing-tańczę
He’s running-on biega
He’s drawing-on rysuje
She’s sleeping-ona śpi
Z dzisiejszej lekcji nie trzeba wysyłać notatki.
01-06 2020 klasa 2
Dzieci zapisują w zeszycie temat: My Family
Materiał zawarty w podręczniku i ćwiczeniówce został już zrealizowany. Od dzisiejszej lekcji będę podawała link gdzie znajduje się lekcja ze słownictwem powtórzeniowym i zadania do zrobienia.
Dzieci wysłuchują i powtarzają słówka z nagrania -dwa razy.
Przepisują słówka z tłumaczeniem do zeszytu:
Grandmother-babcia
Grandfather-dziadek
Mother-mama
Father-tata
Son-syn
Daughter-córka
Brother-brat
Sister-siostra
Aunt-cicia
Uncle-wujek
Cousin-brat cioteczny, siostra cioteczna
Boyfriend-chłopak
Girlfriend-dziewczyna
Z dzisiejszej lekcji nie trzeba wysyłać notatki.
Proszę o nagranie słówek -dzieci mogą czytać z zeszytu prawidłowo wymawiając i wysłanie do mnie na mój mail izabelband@gmail.com lub na mój messenger.
25-29 maja 2020 klasa 2
Dzieci zapisują w zeszycie temat: My pet.
Materiał zawarty w podręczniku i ćwiczeniówce został już zrealizowany. Od dzisiejszej lekcji będę podawała link gdzie znajduje się lekcja ze słownictwem powtórzeniowym i zadania do zrobienia.
Dzieci wysłuchują i powtarzają słówka z nagrania -dwa razy.
Przepisują słówka z tłumaczeniem do zeszytu:
Dog-pies
Cat-kot
Parrot-papuga
Fish-ryba
Hamster-chomik
Mouse-mysz
Bunny-króliczek
Turtle-żłów
Snake-wąż
Spider-pająk
Ponny-kucyk
Pets-zwierzątka domowe
Z dzisiejszej lekcji nie trzeba wysyłać notatki.
18-22 maja 2020 klasa 2
Dzieci zapisują w zeszycie temat: My house.
Materiał zawarty w podręczniku i ćwiczeniówce został już zrealizowany. Od dzisiejszej lekcji będę podawała link gdzie znajduje się lekcja ze słownictwem powtórzeniowym i zadania do zrobienia.
https://www.youtube.com/watch?v=lOZo1T60u8I
Dzieci wysłuchują i powtarzają słówka z nagrania -dwa razy.
Przepisują słówka z tłumaczeniem do zeszytu:
House-dom
Door-drzwi
Window-okno
Roof-dach
Garage-garaż
Garden-ogród
Balcony-balkon
Kitchen-kuchnia
Dining room-jadalnia
Living room-salon
Bedroom-sypialnia
Bathroom-łazienka
Po nagraniu będą dalej karty pracy . Dzieci wykonują w zeszytach tylko kartę pracy numer 3 krzyżówka i kartę pracy numer 5 gdzie wpisują yes lub no.
Proszę tym razem przesłać mi nagranie jak dzieci czytają słówka ze swoich zeszytów. Nagranie proszę o przesłanie na mój mail izabelband@gmail.com lub na mój messenger.
11-15 maj 2020 klasa 2
Dzieci zapisują w zeszycie temat: Checkpoint unit 6.
Zadania do wykonania:
Na dzisiejszej lekcji dzieci wykonują zadania utrwalające poznane wcześniej słownictwo. Do zeszytu wykonują zadania z książki Checkpoint 6. Podaję instrukcję jak je wykonać :
Ćw 1 proszę do zeszytu wpisać nazwy ubrań z obrazków : np 1-t-shirt, jeans, skirt potem wpisujemy trzy ubrania do 2 i trzy do 3.
Ćw 2 do zeszytów wpisujemy angielskie nazwy pór roku spring, summer, autumn, winter i do każdej pory roku rysujemy malutki obrazek pogody lub rzeczy która kojarzy im się z tą porą roku.
Ćw. 3 dzieci czytają sobie zdania i jeśli jest prawdziwe i zgodne z obrazkiem piszą yes jeśli nie piszą no.
Zdjęcie z wykonanymi zadaniami z zeszytu proszę o wysłanie na mój mail lub messenger.
4 -8 maj 2020 klasa 2
Dzieci zapisują w zeszycie temat: I’m wearing.
Zadania do wykonania:
Na dzisiejszej lekcji dzieci wykonują zadania utrwalające poznane wcześniej słownictwo. Do zeszytu wykonują zadanie 13 z rozdziału 6. wybierają i wpisują do zeszytu co przedstawia obrazek i robią małe rysunki rozpoznanej rzeczy. Następnie ćwiczenie 14 w którym przepisują całe zdania do zeszytu wpisują porę roku i pogodę . Na koniec wykonują projekt według wzoru ze z ćwiczenia 15 rysują siebie i opisują jak są ubrani. Np: Look at me( popatrz na mnie) I’m wearing my green shoots and my red t-shirt. ( Mam ubrane zielone spodenki i czerwoną koszulkę ). Proszę o robinie zdjęcia z ćwiczeniami z zeszytu i przesłanie na mój messenger lub izabelband@gmail.com
27-29 kwietnia. 2020 klasa 2
Dzieci zapisują w zeszycie temat: Seasons.
Zadania do wykonania:
1) przepisać do zeszytu słówka :
Summer- lato
Autumn-jesień
Winter-zima
Spring-wiosna
Nauczyć się na pamięć pory roku. Podaję link gdzie dzieci słuchają i powtarzają nazwy pór roku
2) do zeszytu przepisać :
My favourite season is winter-moja ulubiona pora roku to zima
Na pracę domową z ćwiczeniówki wykonują ćw 3 i 4 z rozdziału 6.
Proszę z ćwiczeniami z ćwiczeniówki na mojego maila adres izabelband@gmail.com lub jak państwo wolą na mój messenger Izabela Bandziarowska.
PROSZĘ O SKORZYSTANIE Z LINKU DO STRONY Z ĆWICZENIAMI ONLINE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO. NALEŻY SIĘ ZAREJESTROWAĆ I DZIECI MAJĄ DOSTĘP DO WIELU ĆWICZEŃ JĘZYKOWYCH ZE ZNAJOMOŚCI SŁOWNICTWA W RÓŻNYCH KATEGORIACH.
WYKONUJEMY TYLKO ĆWICZENIA KTÓRE SĄ DOSTĘPNE DARMOWO.
ĆWICZENIA DZIECI WYKONUJĄ DWA RAZY W TYGODNIU.
DODATKOWO DZIECI MOGĄ SŁUCHAĆ MATERIAŁ Z PODANYCH LINKÓW DZIĘKI KTÓREMU BĘDĄ ZAPAMIĘTYWAĆ PODSTAWOWE SŁOWNICTWO.