ul. Staszowska 7, 28-200 Staszów
tel. (15) 8667181

zpokoniemloty@wp.pl

Język angielski

Klasa 3

22-24 czerwca

Temat: Welcome holiday.

Zadania do wykonania:

1) W zeszycie zapisujemy słówka związane z wakacjami:
Sunscreen-krem do opalania
Sunbathe-opalać się
Tent-namiot
Soap bubbles-bańki mydlane
Mini golf
Sand Castle-zamek z piasku
Ice cream-lady
Cap-kaszkiet
Sunglasses-okulary przeciwsłoneczne
Swimming pool-basen
Swim-pływać
Dance-tańczyć
Do przesłuchania link z nagraniem
https://www.youtube.com/watch?v=EAYf1lAOoB8
To jest już nasza ostatnia lekcja w tym roku . Wszystkim dzieciom życzę udanych i bezpiecznych wakacji.

Klasa 3

08-12.maja

Temat: By day and by night.

Zadania do wykonania:

1) W zeszycie wykonujemy krótki opis ulubionego dnia tygodnia. Poniżej podaję przykład jak należy go wykonać:
My favorite day is…………..(wpisujemy ulubiony dzień tygodnia oczywiście z dużej litery). I ………..(podajemy jedną czynność , którą robimy rano , popołudniu i wieczorem korzystamy z przykładów z ćw 3 lekcji Every Day) np I have breakfast in the morning. I do my homework in the afternoon. I watch TV in the evening.
Można zrobić obok opisu malutki obrazek z jedną z czynności. Taki króciutki opis wysyłamy na mój mail lub messenger.
2) Do zeszytu wpisujemy nazwy zwierząt z tłumaczeniem z książki z lekcji By Day and by night .
W ćwiczeniówce ćw 2 z naklejkami z lekcji 10 i ćwiczenie time for clil(nie wysyłamy)

Klasa 3

01-05 maja

Temat: My favourite day.

Zadania do wykonania:

1) Do zeszytu wpisujemy zasadę tworzenia pytań i przeczeń w czasie present simple:
Do I play tennis?
you
we
they
Does she play tennis?
he
it
Pytanie tworzymy za pomocą do dla osób: I, you, we, they oraz za pomocą does dla he, she, it.
Does he swim? Do you swim?
Przeczenia: dla osób I, you, we, they tworzymy poprzez dodanie don’t po osobie natomiast dla he, she, it poprzez dodanie doesn’t po osobie np: I don’t dance. He doesn’t swim.
2) do zeszytu zapisujemy ćw 4 z lekcji 10 , w którym podane w nawiasach czasowniki uzupełniamy w odpowiedniej formie.
3) do zeszytu zapisujemy z książki dni tygodnia z lekcji 2 rozdziału 10. Pamiętamy o zasadzie , że dni tygodnia zawsze zapisujemy dużą literą. Wysłuchujemy nagrania z wymową dni tygodnia. Na końcu lekcji podam link do nagrań. Uczymy się na pamięć dni tygodnia.
4) wysłuchujemy zadanie pierwsze z podanego poniżej linku. Uczymy się czytać tekstu powtarzamy dwa razy za nagraniem.
Link do nagrania:
Szukamy nagrania 093 i 094
https://learningclub.egis.com.pl/pl/szkolapodstawowa/smiles/smiles_3_podrecznik_wieloletni_nagrania_audio
Praca domowa: przesyłamy na mój mail lub messenger nagranie dni tygodnia i czytanki.
W ćwiczeniówce ćw 3,4 z lekcji 10 (nie wysyłamy)

25-29 maja

Temat: I play football every day.

Zadania do wykonania:

1) Do zeszytu zapisujemy odmianę czasownika play : I play-ja gram, you play-ty grasz, he plays-on gra , she plays-ona gra, we play- my gramy, you play-wy gracie, they play-oni, one grają.
Przepisujemy zasadę do zeszytu: Jeśli mówimy o czynnościach które powtarzają się dla wszystkich osób dajemy czasownik bez końcówki, tylko dla he, she,it dodajemy do czasownika końcówkę s. np: I swim ale he swims.
Jeśli czasownik kończy się na o, ch, s, sh, to dla he, she, it dodajemy końcówkę: es np she watches, he goes.
2) przepisujemy do zeszytu pory dnia: in the morning-rano, in the afternoon- popołudniu, in the evening-wieczorem, at night- nocą. Następnie wykonujemy w zeszycie ćw 3 . Wybieramy sobie z każdej pory dnia po dwie czynności i układamy zdania według przykładu: In the morning I have breakfast and go to school.
3) ćwiczeniówka ćw 4 / 67 Z dzisiejszej lekcji wykonujemy zadania w zeszycie i w ćwiczeniówce . Nie trzeba wysyłać pracy domowej.

18-22 maja 2020 klasa 3

Dzieci zapisują w zeszycie temat: Every day.

Zadania do wykonania:

1) Do zeszytu zapisujemy słówka które znajdują się na górze lekcji 1 rozdziału 10: EIGHT o’clock-8 godzina, breakfast- śniadanie, lunch- lunch, dinner- obiad, get up- wstawać, have a shower- brać prysznic, brush my teeth-myć zęby, do my homework- odrabiać lekcje. Nagranie z wymową w linku, który podam na koniec. Dzieci uczą się słów na pamięć.
2) słuchanie dwa razy nagrania do czytanki - link do słuchania
3) ćw.2 pod czytanką uzupełniamy brakującymi słówkami z czytanki w zeszycie przepisujemy całe.
4) ćw zadanie 1 i 2 z rozdziału 10 .
Poniżej jest link do nagrań słówek i czytanki.
https://learningclub.egis.com.pl/pl/szkolapodstawowa/smiles/smiles_3_podrecznik_wieloletni_nagrania_audio
5) proszę tym razem tylko wysłać mi nagarnie czytanki i przesłać na mój messenger lub mail.

11-15 maja 2020 klasa 3

Dzieci zapisują w zeszycie temat: Let’s sing.

Zadania do wykonania:

1) Do zeszytu zapisujemy regułę: some- kilka, trochę stosujemy w zdaniach twierdzących np: I’ve got some milk. ( Mam troszkę mleka) . Any- stosujemy w zdaniach pytających i przeczących. ( I haven’t got any milk. Nie mam żadnego mleka . Have you got any MILK? Czy masz mleko?
2) zadanie 5 lekcja druga rozdział 9: dzieci przepisują sobie do zeszytu całe zdania i kolorem wpisują some lub any. Wystarczy rozpoznać rodzaj zdania i według reguły powyższej uzupełnić.
3) następnie zadanie 6 : dzieci wybierają 4 rzeczy do pudełka z drugim śniadaniem i zapisują zdania w zeszycie według podanego tam przykładu.
4) słuchamy piosenki kilka razy podaję link gdzie należy znaleźć unit 9 i tam jest nagranie piosenki.
https://learningclub.egis.com.pl/pl/szkolapodstawowa/smiles/smiles_3_podrecznik_wieloletni_nagrania_audio
5)praca domowa ćwiczeniówka ćw 4 i 5 z lekcji 3 rozdziału 9 . Zdjęcia do wysłania notatka z ćwiczeniami i ćwiczeniówka

4 -8 maj 2020 klasa 3

Dzieci zapisują w zeszycie temat: Can you get some?

Zadania do wykonania:

1) do zeszytu przepisać słówka: onion- cebula, potato-ziemniak, egg- jajko, sausage- kiełbasa, biscuits- ciastko, popcorn, rice-ryż, pasta- makaron
2) zadanie 1 lekcja druga rozdział 9: dzieci czytają na głos czytankę i podają brakujące słówka przedstawione na obrazkach. Po przeczytaniu brakujące słówka zapisują w zeszycie.
3) Do zeszytu zapisują na środku Shopping list- lista zakupów . Według swoich pomysłów zapisują 8 rzeczy , które chcą kupić w sklepie produkty spożywcze np: 5 onions, 1 chocolate
4) Dzieci zapisują regułę w zeszycie: a- stawiamy przed rzeczownikami w liczbie pojedynczej , które zaczynają się na spółgłoskę np: a pen, a book. An- stawiamy przed rzeczownikami w liczbie pojedynczej, które zaczynają się na samogłoskę np: an egg, an apple. Some- stawiamy przed rzeczownikami w liczbie mnogiej lub przed produktami sypkimi np cukier i przed napojami : some rice, some- sugar, some water. Po zapisaniu zasad do zeszytu wpisują ćw 4.
Z Ćwiczeniówki wykonują z rozdziału 9 lekcja druga ćw 1,2,3.
Proszę o zdjęcia ćwiczeń z ćwiczeniówki i notatki z zeszytu z wykonanymi ćwiczeniami i przesłanie na mail lub messenger izabelband@gmail.com mój messenger Izabela Bandziarowska.

27 kwiecień-1 maj 2020 klasa 3

Dzieci zapisują w zeszycie temat: Can I hale soma chips?

Zadania do wykonania:

1) przeczytać czytankę rozdział 9 Time to eat ! ( na głos dwa razy)
2) do zeszytu przepisać :
Can I HAVE SOME BURGERS? Czy mogę dostać burgery?
Here you are- proszę bardzo
Yummy- pyszne
Yuk- niedobre
WHAT’S your favorite food? Jakie jest twoje ulubione jedzenie?
3) ćw drugie pod czytanką dzieci wypisują do zeszytu słówka które występowały w czytance.
4) zapisujemy w zeszytach pytanie: Do you like apples?- czy lubisz jabłka? Yes, I do-tak lubię. No, I don’t- nie nie lubię. Dzieci wybierają sobie z ćw 3 4 rzeczy i zapisują pytania i odpowiedzi w zależności czy lubią czy nie lubią daną rzecz np: Do you like chocolate? Yes, I do.
Z Ćwiczeniówki wykonują z rozdziału 9 ćw 1,2,3,4
Proszę o zdjęcia ćwiczeń z ćwiczeniówki i przesłanie na mail lub messenger izabelband@gmail.com mój messenger Izabela Bandziarowska.

20-24 kwietnia.2020r.

Dzieci zapisują w zeszycie temat: Time to eat.

Zadania do wykonania:


1) przepisać do zeszytu słówka z rozdziału 9 lekcja pierwsza i przetłumaczyć je w zeszycie ( słówka są na górze jest ich 8: hot dog, chips, burger, pizza, chicken, Orange juice, carrots, chocolate)
2) do zeszytu przepisać : I like- ja lubię. I don’t like- ja nie lubię
3) dzieci zapisują sobie do zeszytu zdania ze słówkami , które przepisały z książki jeśli lubią daną rzecz piszą zdanie I like pizza. Jeśli nie lubią danej rzeczy piszą I don’t like carrots. Do zapisania 8 zdań.
Proszę o przesłanie zdjęcia z zapisanymi zdaniami z zeszytu na mojego maila adres izabelband@gmail.com lub jak państwo wolą na mój messenger Izabela Bandziarowska.
Zadania dla dzieci będę podawała w każdy poniedziałek i proszę o wysłanie zdjęć do końca tygodnia. Będę podawała proste zadania dla dzieci żeby wszyscy potrafili je wykonać.


Drodzy rodzice

PROSZĘ O SKORZYSTANIE Z LINKU DO STRONY Z ĆWICZENIAMI ONLINE Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO. NALEŻY SIĘ ZAREJESTROWAĆ I DZIECI MAJĄ DOSTĘP DO WIELU ĆWICZEŃ JĘZYKOWYCH ZE ZNAJOMOŚCI SŁOWNICTWA W RÓŻNYCH KATEGORIACH.

https://zdobywcywiedzy.pl/platforma/kursy/469/nauka-angielskiego

WYKONUJEMY TYLKO ĆWICZENIA KTÓRE SĄ DOSTĘPNE DARMOWO.

ĆWICZENIA DZIECI WYKONUJĄ DWA RAZY W TYGODNIU.

DODATKOWO DZIECI MOGĄ SŁUCHAĆ MATERIAŁ Z PODANYCH LINKÓW DZIĘKI KTÓREMU BĘDĄ ZAPAMIĘTYWAĆ PODSTAWOWE SŁOWNICTWO.

https://www.youtube.com/watch?v=s2OmXZ3jDzQhttps://www.youtube.com/watch?v=fctwWfZMUzM

https://www.youtube.com/watch?v=fctwWfZMUzM

https://www.youtube.com/watch?v=rMCa7MR6g2s

23-06-2020, Marzena Sobiegraj
Strona którą odwiedzasz korzysta z plików cookies. Ustawienia dotyczące tych plików można zmienić w opcjach przeglądarki używanej do przeglądania Internetu. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies przeczytaj Politykę cookies.